DIRECT ONLINE DONEREN

Word ook Vriend van het Beuseboszonder naam voor certificaat

Doneer, help het Beusebos redden!
Stichting Vrienden van het Beusebos heeft een ANBI status, RSIN: 855601048.

• Doneren kan via deze website, onderaan deze pagina.
  • Je kunt ook gewoon geld overmaken naar onze bankrekening:  (Triodos) NL67TRIO0391032216 t.n.v. Stichting Vrienden van het Beusebos. Wil je meedoen aan de ludieke loterij (zie hieronder), mail dan na de donatie even je naam en adres door aan info@beusebos.nl.
  • Helaas zijn de promotiematerialen op, dus geen gratis Beusebosbuttons en CDs meer.
  • Wel kunt u nog bomen adopteren!
  • Om jullie toch te kunnen bedanken zullen we onder alle donateurs een aantal ludieke, maar niet minder waardevolle attenties worden verloot: Beusebos drie-gangen diners door onze chefkok (beslist de moeite waard!), vaartochtjes, fotoshoot in het Beusebos, rondrit voor twee personen in een antieke 2CV, een overnachting in een B&B in de Beemster, …. Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie!
  • Wilt u ons steunen? Dat kan vanaf 5 euro. We waarderen elke bijdrage!
  • 25 euro (of meer) =  een Beuseboomadoptie-certificaat met jouw naam er op; je adopteert symbolisch een Beusebosboom
  • 50 euro = Bedrijfsdonatie = Beuseboomadoptie-certificaat met de naam van jouw bedrijf of werkgever EN naamsvermelding op onze site (Geen naamsvermelding? Geef dit aan in het opmerkingen-veld)
  • Anoniem doneren? Dat kan alleen door op deze pagina door dit aan te vinken. Dan ontvangen wij geen adresgegevens en kunnen dus niks kunnen sturen. Je kunt dan natuurlijk niet meedoen aan de loterij.

Wat doen wij met jullie geld?
De oprichting van de Stichting Vrienden van het Beusebos is bekostigd dankzij vele particuliere en bedrijfsdonaties. Heel veel dank daarvoor! De “Vrienden” zetten zich geheel vrijwillig, en zonder bezoldiging, in voor het behoud van het Beusebos, en helaas gaat alleen voor niets gaat de zon op. Daarom doen we een beroep op jullie solidariteit!

Onze activiteiten:

• Maken van campagnemateriaal: website, flyers, posters, petitielijsten, buttons, spandoeken, enzovoorts.
  • Organiseren van evenementen zoals de Beusebos belevenis, hondenwandeling, opruimacties.
  • Juridische ondersteuning.
  • Ontwikkelen van een alternatief plan, want als het Beusebos eenmaal is behouden, en daar gaan we vanuit, willen we graag een zinnige invulling geven aan het bos in zijn geheel.

Om op de hoogte te blijven kun je onze website in de gaten houden, of nog beter, meld je dan aan voor onze de nieuwsbrief (rechtsbovenaan op deze pagina), dan blijf je vanzelf op de hoogte. Er blijft in ieder geval niets van jouw geld aan de strijkstok hangen! Geld dat overblijft komt geheel ten goede van het bos, we houden jullie op de hoogte.

Deze bedrijven of organisaties steunen de Stichting Vrienden van het Beusebos al:

Kinderdagverblijf Kabouterbos – 3 bomen
Groen Links Purmerend – 2 bomen
Waterland Security – 4 bomen
Milieu Defensie Nederland – 3 bomen

3 gedachten over “Doneren

1. Ik vind de bevestiging per email niet erg duidelijk, er staat niet hoeveel en aan wie je precies gedoneerd hebt, aangezien het een sepa is zie ik graag dat het naar het Beusebos gaat

1. Beste Frank,
      Dank voor je reactie en donatie. Daar zijn we blij mee!
      Het zou inderdaad fijn zijn als de bevestigingsmail duidelijker is .We gaan kijken of dit te veranderen is in het externe systeem dat we gebruiken voor donaties.

2. Beste Frank,
      We maken gebruik van een externe donatiemodule via Geef.nl. Wij kunnen helaas de tekst van de bevestigingsmail niet aanpassen.